Atena Smolińska-Sell

Głęboka relaksacja
Wymagany poziom sprawności fizycznej:
Zrównoważona praca nad siłą i elastycznością

Zapisz się na zajęcia

Klasyczny zestaw asan
Ćwiczenia oddechowe
Sivananda Joga

Joga wg Sivanandy to łagodna forma jogi respektująca ograniczenia ciała. Ta ścieżka zachowała tradycyjny charakter jogi: kładzie nacisk na rozwój duchowy, zajmuje się ciałem, umysłem oraz duszą. Obejmuje pracę na wszystkich trzech obszarach.

Jest alternatywną ścieżką wobec rozpowszechnionej w Polsce metody BKS Iyengara, która duży nacisk kładzie na rozwój fizyczny i pracę z ciałem. Podczas ćwiczeń nie stosuje się żadnych pomocy, ani przyrządów, które mają ułatwić lub przyspieszyć osiągnięcie rezultatów.

Asany wykonujemy tylko do tego stopnia, na jaki pozwalają nam nasze własne warunki psychofizyczne – tylko pracą i odpowiednimi ćwiczeniami poprawiamy nasze osiągnięcia. Kolejność asan zapewnia odpowiednie rozgrzanie i rozciągnięcie mięśni, ochronę przed kontuzjami oraz ułatwia wchodzenie w kolejne pozycje.

Instruktorzy:

Strona stworzona przez KN Marketing

 

Pozostańmy w kontakcie!

© Copyright 2020, Drzewo Życia - Studio Jogi

.

Regulamin sklepu internetowego

Polityka prywatności

Operatorzy płatności: